Takie małe, a takie skuteczne!

przypinki

Najpewniej prawie każdy wie czym są i jak wyglądają przypinki. Te niewielkie, z reguły okrągłe i zapinane agrafką emblematy, mogą stanowić świetną reklamę dla firm – nie wymagającą w dodatku wielkich nakładów finansowych.

Ceny są zależne od wielkości zamówienia, ale można je uśrednić do 2zł za sztukę. Przy zamówieniach powyżej 1000 sztuk, może ona wynieś nawet poniżej 50gr. Drukarnie kupują gotowe elementy i nadrukowują odpowiednią grafikę według przygotowanego wcześniej projektu. Do wyboru, oprócz rozmiaru, mamy także kilka wariantów – przypinka może być bowiem zakończona agrafką, magnesem, przydatnym otwieraczem do butelek czy kotylionem, który nada jej więcej szyku.

Okazuje się, że może być to także świetny element wykonywany w ramach imprez okolicznościowych oraz innych okazji, które warto upamiętnić. Zresztą jest to związane z etymologią słowa przypinka, które oznacza po prostu coś do przypominania. Jednym z przykładów może być przygotowanie tych gadżetów z okazji ważnej rocznicy. Taka przypinka, oprócz walorów reklamowych, może stanowić swego rodzaju odnośnik do przyszłości. Odnajdując ja po latach, możemy sięgnąć pamięcią wstecz i przypomnieć sobie ciekawy koncert, imprezę firmową czy swoją studniówkę.

Takie gadżety często trafiają też w ręce kolekcjonerów. Bardzo popularne jest ostatnimi czasy zbieranie firmowych długopisów, kubków, czy właśnie przypinek. O ile nie trudno zdobyć gadżet znanej firmy, która bardzo wiele środków przeznacza na gadżety reklamowe, to zdobycie przypinki, utworzonej małym nakładem z okazji jakiegoś wydarzenia, może być nie lada wyzwaniem. W sieci pojawiło się ostatnimi czasy wiele sklepów internetowych, oferujących pojedyncze przypinki z różnorodnymi wzorami. Często zdobią one później torby i plecaki..

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Opisane.pl - dziennikarstwo obywatelskie, blog ogólnotematyczny, artykuły do przedruku